8/13/2014

Mina ja "Raggarkultuur"

Mina olen selles kultuuris kaasosaline olnud tänu oma isale. Minu isa on pikalt olnud liige Stockholmi klubis „Moonshine Cruisers.“ Mu isa on olnud selle kultuuri liige juba teismelisest saadik. Tal on olnud palju erinevaid vanasid ameerika autosid ning tal on siiani üks „Pontiac Catalina 1964 Cabriolet“ isa kinkis ka mulle ühe nendest võimsatest V8 mootoriga masinatest „ Chevrolet Monte Carlo 1974.“ Olen isaga käinud kaasas paljudel erinevatel üritustel ning eluajal istunud paljudes erinevates vanades ameerika autodes. Esimene kord kui ma sellises autos istusin oli, siis kui ma olin umbes 3 kuud vana ning esimest korda kui ma auto rooli istusin oli mu isa Pontiac. Minuarust on see üks hea asi Rootsis. Inimesed seal klubides on tegelikult sõbralikud ning kaitsvad omade vastu. See on nagu suur perekond, kes üksteist kaitsevad kui vaja. Meedias kahjuks aga kajastatakse neid kui kriminaalseid gruppe, kes ainult joovad, lõhuvad ja kaklevad, kuid päris nii see ei ole.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar